21 Ocak 2012 Cumartesi

Bodoslama - Fleet Foxes again.

Merhabalar.

4 gün olmuş yazmayalı. Borcundan dolayı interneti kapanan bi bloggerım. Bunu göz önünde bulundurursanız sevinirim.

Şimdi bodoslama girip çıkıcam, daha sağlıklı ve insancıl saatlerde devam ederim heralde.

Meltem Cumbul Golden Globe'da sahneye çıktığından beri kendimde değilim. Faturalarımı yatıramıyorum, gülemiyorum, ellerimle ne yapacağımı bile unuttum. Nuri Bilge Ceylan'a verilen en büyük ödül sahneye çıkamayacak olan bi Meltem Cumbul olduğu için şu sıralar elendiğine seviniyordur diye düşünüyorum.
*
Tamam, Cumbul mangası tarafından lanetlenmeden bodosluyoruz; bildiğiniz gibi Fleet Foxes'ı çok yazdık, çok tavsiye ettik ve gazabımızdan kaçamadılar !!! Evet biz yaptık ! Grubu dağılma eşiğine getirdik. Senenin en iyi albümünü yaptılar, yazdık çizdik, eşe dosta tavsiye ettik ve 2 eleman gruptan ayrıldığını açıkladı. Klasik solo kariyer merakı yine hevesimizi kursağımızda bıraktı. Dağılma durumu söz konusu değil, en azından şimdilik.

Annem "nazardır" diyerek kendi yorumunu getirdi. İnşallah diye cevap verdim.

"Herkese iyi geceler."
Peace.


                                       Fleet Foxes - Montezuma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder